Cu peste 12 ani de experienta in domeniul media, in cadrul echipei UM Romania, Victor Croitoru a fost promovat pe pozitia de CEE Regional Strategy Director pentru IPG Mediabrands, grup de media prezent la nivel global in 127 de tari si care detine agentiile de media UM, Initiative si BPN.
„Numirea mea intr-o pozitie regionala reprezinta in primul rand o validare a expertizei UM Romania la nivel regional din ultimii ani. Suntem de ceva vreme alaturi de responsabilii regionali pentru conturi importante din portofoliul UM si am reusit sa exportam cu succes know-how in afara granitelor. Noua pozitie vine cu noi provocari si responsabilitati pentru care sunt pregatit, data fiind expunerea pe care am avut-o in UM Romania, dar este si o continuare naturala a ceea ce faceam deja in UM Romania”, a declarat Victor Croitoru.
Din pozitia de Regional Strategy Director, Victor va avea un rol de coordonare si suport in cadrul Mediabrands, pentru agentiile UM, Initiative si BPN, cu focus pe strategie, planning, creatie si proprietate intelectuala pentru clientii grupului in Europa Centrala si de Est.
„Sunt extrem de bucuroasa ca un nou membru al McCann Erickson Romania a fost promovat pe o pozitie cu responsabilitati regionale. Numirea lui Victor intr-o pozitie regionala vine la scurt timp de la numirea lui Adrian Botan ca Global Executive Creative Director pentru brandul Neslte. Acest lucru nu face decat sa reconfirme faptul ca McCann Erickson Romania este un centru de excelenta in cadrul retelei. Lucram cu succes pentru clienti regionali, acestia reprezentand un procent important din veniturile grupului, coordonam proiecte importante pentru acestia, rasplatite cu premii internationale de eficienta si creativitate. Sunt mandra de rezultatele pe care le avem ca grup, pe plan local si international si, mai ales, sunt mandra de echipa McCann Erickson Romania”, a declarat Sagit Tzur-Lahav, CEO McCann Erickson Romania.
“Sunt convins ca Victor va avea o contributie semnificativa in dezvoltarea standardelor de strategie ale grupului in regiune. Printre ariile cele mai importante se afla extinderea unor tool-uri internationale de ultima ora, deja implementate la noi. De asemenea, va avea ca rol insuflarea unui spirit inovativ si perfect ancorat in digital, ce a adus UM Romania recunoasterea de care se bucura atat in tara, cat si pe plan international”, a declarat Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania.
Victor este absolvent de Marketing si are un Master in Comunicare. Acesta are peste 12 ani de experienta in UM România, ultima pozitie ocupata fiind aceea de Planning Director, responsabil cu implementarea si supervizarea strategiilor de media pentru intreg portofoliul de clienti. Pe langa cei 21 de Cannes Lions, numeroase premii la Effie Awards, Golden Drum sau Eurobest, castigate impreuna cu McCann Bucuresti si MRM//McCann Romania, echipa UM Romania a fost distinsa cu numeroase premii pentru excelenta in strategii de media, printre care se numara si premiul Oscar pentru Media Productivity oferit de clientul Coca-Cola Europe.
UM Romania, divizie a retelei internationale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenţii de media din România din punct de vedere al cifrei de afaceri, oferind un spectru complet de servicii media personalizate, cu soluţii strategice şi creative complexe si cu tehnologii de ultima ora. Recunoasterea capabilitatilor sale depaseste grantitele tarii, regasindu-se atat in festivaluri de publicitate precum Cannes si Effie, unde UM Romania este agentia cea mai titrata din regiune, cat si prin contracte de strategie internationala si regionala semnate cu clienti precum Coca-Cola, Julius Meinl, Goodyear. In Romania, clienţii agenţiei acoperă cele mai importante categorii; printre aceştia se numără: Coca-Cola, Vodafone, Dedeman, KFC, Pizza Hut, Julius Meinl, Caroli, Kandia Dulce, GoodYear, Polimark. În Romania, agentia UM face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup România.
McCann Erickosn Romania este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor sai.” Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucuresti, Momentum, UM, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.