Pâinea de 113 lei. Scriitorul Florin Lăzărescu a fost „înșelat” la o casă Lidl

Pâinea de 113 lei de la Lidl! Florin Lăzărescu, scriitor din Iași, s-a confruntat cu o situație incredibilă într-un magazin al lanțului Lidl. Aici, el a achitat o sumă de peste 100 de lei pentru o singură pâine.

Deși aparent improbabilă, această întâmplare este autentică. Chiar și după ce a atras atenția asupra erorii, casierița a continuat să îl taxeze în mod excesiv pe client. Iată cum a avut loc acest incident aparent imposibil!

Florin Lăzărescu, unul dintre inițiatorii Festivalului Internațional de Literatură și Traducere Iași (FILIT), a ales să relateze pe platformele de socializare această experiență cu totul surprinzătoare, petrecută în urma achiziționării de produse dintr-unul dintre magazinele Lidl.

La momentul achiziționării, clientul a inclus în coșul său de cumpărături, printre altele, o pâine de la Lidl. Cu toate acestea, la casa de marcat, angajata a înregistrat pe bonul fiscal 19 bucăți ale aceluiași sortiment.

Deși scriitorul din Iași nu a observat inițial această eroare, a remarcat ulterior că un produs lipsea din punga sa.

Florin Lăzărescu a revenit la casa de marcat, unde i-a explicat casierei că bonul fiscal fusese înregistrat în mod incorect. Angajata i-a relatat clientului că a amestecat codurile produselor, introducând greșit cel corespunzător rodiilor. În urma discuției, i s-au restituit banii, iar un nou bon fiscal, presupus a fi corect, i-a fost eliberat.

„Știam că se scumpesc lucrurile de nu-ți vine să crezi, dar 113 lei o pâine la Lidl parcă e cam mult 🙂. Eu nu mă uit de obicei pe bon, dar am observat un produs lipsă în sacoșă și am căutat pe bonul electronic să văd dacă mi l-au bătut la casă. Nu era pe bon.

Am văzut însă prețul pâinii. M-am întors, vânzătoarea mi-a zis senin că a bătut codul de la rodie și mi-a dat banii înapoi”, a transmis scriitorul Florin Lăzărescu, pe Facebook, prezentând și o fotografie a bonului fiscal.

Florin Lăzărescu a fost, încă o dată, „păcălit” la casa Lidl

Scriitorul ieșean era convins că angajata de la casa de marcat de la Lidl a remediat eficient situația.

Cu toate acestea, după ce a ajuns acasă, Florin Lăzărescu a avut parte de o altă surpriză neplăcută.

El a constatat că persoana de la casă a scăzut doar 17 dintre cele 19 pâini care apăreau pe bonul fiscal.

Altfel spus, chiar și după solicitarea clientului de a remedia situația, casiera de la Lidl a continuat să îl taxeze pentru o pâine în plus.

„Doamna m-a înșelat până și la refacerea bonului 🙂. M-am uitat online, a scăzut 17 pâini din 19 trecute pe bon, nu 18.

Eu am luat în pungă una singură, dar cum să mai demonstrez azi că ieri nu erau două? Iar la motivul returului scrie că nu mi-a plăcut pâinea 🙂”, a adăugat scriitorul Florin Lăzărescu.

Clienții sunt sfătuiți să consulte cu atenție bonul fiscal după ce le este înmânat, la casele de marcat.