NextCap umple ecranele cu Murfatlar
Campania de imagine nou lansata pentru Murfatlar se doreste a fi perceputa de catre public ca un discurs ce transmite un mesaj emotionant al unui brand cu valori puternice: traditie, pasiune si inovatie. Campania a fost realizata de agentia NextCap. Spotul TV este o productie Castel Film, semnata de regizorul american Robert Black, iar imaginea ii apartine lui Vivi Dragan Vasile. Echipa NextCap: Costin Popescu – Creative Director, Codin Caradimu – Copywriter, Teoharie Zugravu si Ioana Parvan – AD.
MOL “puncteaza dinamismul” cu Adviser/ChilliMedia
Reteaua de distributie a produselor petroliere MOL a lansat MultiBonus, un sistem complex de recompensare si fidelizare pentru clientii sai. Promovarea acestui program se desfasoara la nivel national pe TV, radio, presa, outdoor, internet si este completata cu POSM-uri in benzinariile MOL. Campania de comunicare a fost realizata de agentia Adviser/ChilliMedia, care a castigat licitatia organizata in luna iulie.
Din partea agentiei, la realizarea campaniei “Puncteaza dinamismul” au contribuit printre altii: Florin Dumitrescu – Deputy Creative Director, Ionut Coanda si Letitia Moldovan – Art Director, Cristina Calota – Copywriter, Mihai Grecea – Creative Director.
Grey are fir la Romtelecom
Agentia Grey Worldwide Romania a realizat noua campanie de imagine pentru RomTelecom, care va fi difuzata la nivel national pana la sfarsitul acestui an. Obiectul campaniei este consolidarea platformei de comunicare RomTelecom. Noul spot “Sunrise” pentru RomTelecom a fost facut la Castel Film sub bagheta regizorului portughez Diamantino Ferreira. Printre cei care au lucrat la campanie se numara: Sorin Predescu – Creative Director si Copywriter, Alina Nicolescu – Art Director, Cristina Spataru – Client Service Director si Dan Draghicescu – Senior TV Producer.