Compania japoneza Panasonic, cel mai mare producator de televizoare cu plasma din lume, a cerut celor 10.000 de manageri sa cumpere produsele marcii pentru a creste vanzarile afectate grav de scadere cererii pe fondul crizei financiare. Astfel, managerii companiei nipone sunt nevoiti sa achizitioneze produse in valoare de 100.000 de yeni (1.103 dolari) pana la finele lunii iulie. Executivii Panasonic, in semn de loialitate, trebuie sa cumpere produse in valoare de 200.000 de yeni. Panasonic nu
Compania japoneza Panasonic, cel mai mare producator de televizoare cu plasma din lume, a cerut celor 10.000 de manageri sa cumpere produsele marcii pentru a creste vanzarile afectate grav de scadere cererii pe fondul crizei financiare.
Astfel, managerii companiei nipone sunt nevoiti sa achizitioneze produse in valoare de 100.000 de yeni (1.103 dolari) pana la finele lunii iulie. Executivii Panasonic, in semn de loialitate, trebuie sa cumpere produse in valoare de 200.000 de yeni.
Panasonic nu este singura companie japoneza care recurge la astfel de masuri disperate. Si producatorul auto Toyota a anuntat ca cei 2.200 de manageri din cadrul companiei trebuie sa isi cumpere masini apartinand marcii pana la finele anului financiar curent, la 31 martie.
In urma cu o saptamana, Panasonic a anuntat pierderi nete de 63,1 miliarde de yeni (704 milioane de dolari) in al treilea trimestru fiscal, fata de un profit de 115,2 miliarde yeni in perioada similara a anului fiscal trecut. Compania a anuntat, de asemenea, ca va concedia 15.000 de angajati din intreaga lume si va inchide 27 de fabrici.
Pentru intregul an fiscal curent, Panasonic se asteapta la pierderi de 4,2 miliarde dolari, pentru prima data in ultimii sase ani. In urma cu un an Panasonic a obtinut un profit de 281,9 miliarde yeni.
Sursa: Fox News