Gigantul japonez va lansa vineri la București, gama de aparataj electric standard, gama de aparataj pentru exterior precum și gama de prelungitoare, sub marca Panasonic. Este, de altfel, pentru prima dată, când aceste produse ajung în Europa.
Având ca obiectiv să aducă confort în viața oamenilor – cu fiecare dispozitiv de cablare – Panasonic continuă să facă mutări strategice în Europa, urmându-și viziunea de a “deveni numărul 1 în industria de profil, până în 2018.
Alegerea României pentru lansarea noului segment de produse în Europa s-a realizat ca urmare a preluării de către Panasonic a companiei turcești VIKO, care deține în țara noastră distribuitorul Spot Vision Electric and Lighting.
Panasonic se află pe locul unu pe piața de profil din Asia și domină piața din țări precum: Taiwan, Coreea de Sud, Tailanda, Indonezia, Vietnam și India, conform unui studiu realizat de companie.
Succesul de pe piața asiatică este urmat de cel din țări precum Ucraina și Turcia, unde de asemenea ocupă primul loc pe piața de profil.