Pentru fiecare televizor sau monitor de calculator vechi adus la unul din magazinele partenere, Panasonic & partenerii sai susţin 15% din preţul de achizitionare a unuia nou.
Acţiunea este menită să ajute companiile de colectare a deşeurilor electronice din Romania şi face parte, totodată, din strategia Panasonic la nivel global de susţinere a tuturor acţiunilor menite să reducă poluarea mediului.
Panasonic a demarat această acţiune încă de la inceputul anului 2009 şi va continua să sustină toate actiunile de acest gen, în prezent avand în desfăşurare acţiuni de buy-back în următoarele reţele de retail: Altex, Carrefour, Domo, Flamingo, Marelvi, Auchan, precum şi în magazinele uni-brand Panasonic din Bucureşti – Unirea Center etaj 3, Oradea – Magazin Crişul etaj 4 şi Galeriile Real, Bacau – Galeriile Real.
Panasonic are peste 320.000 de angajaţi şi se mândreşte cu activităţi în aproape toate ţările din lume. Ţinând cont de acest fapt, Panasonic este o companie globală în adevăratul sens al cuvântului şi, ca producător important, îşi ia în serios responsabilităţile legate de mediu precum şi cele ce îi revin din apartenenţa la comunitate.
Recunoscându-şi obligaţiile ce îi revin în conservarea şi protejarea mediului ambiant, managementul Panasonic a adăugat obiective ecologice ambiţioase la planul său de afaceri GP3 pe trei ani. În paralel cu profitabilitatea şi creşterea constantă, realizările Panasonic vor fi de asemenea evaluate în funcţie de nivelul la care acestea sunt capabile să reducă impactul asupra mediului, datorat operaţiunilor şi produselor sale.