ale Fiat au inregistrat o crestere de 38% fata de perioada similara din 2003.”Campania de lansare Fiat Panda si campaniile de repozitionare de pret pentru modelele Stilo si Punto au atras cumparatorii catre una dintre cele mai bune oferte financiare existente la ora actuala pe piata”, spune Ionut Gheorghe, director de comunicare la Fiat. Vanzarile Fiat vehicule pasageri au atins nivelul de 124 unitati livrate in luna martie si un total de 228 unitati in primele trei luni ale anului in curs.In topul vanzarilor conduce Fiat Panda care, in numai cateva saptamani de la lansare, s-a vandut in peste 200 unitati, 93 dintre acestea fiind deja livrate catre primii clienti, Masina Anului in Europa si Romania instalandu-se in pozitia de lider detasat al segmentului A, din care face parte.Dimensiunile exterioare il incadreaza in categoria mini, dar designul sugereaza un mic SUV, in timp ce functionalitatea il apropie de specificul unui automobil multifunctional. Suprafetele vitrate sunt ample, iar adoptarea unui al treilea geam lateral ajuta soferul in situatiile aglomerate din marile metropole.Farurile anterioare rectangulare sunt completate de un bloc optic posterior vertical, care incadreaza hayonul si confera senzatia de soliditate si incredere modelului privit din spate. Barele de amarare de pe plafon se inscriu perfect in atitudinea de multifunctionalitate a automobilului, fiind perfect pozitionate in designul general al masinii.Interiorul este mult mai spatios decat la oricare alt model din categoria sa, cu un coeficient de habitabilitate record pentru un mini, pasagerii avand suficient loc de miscare la nivelul umerilor. Instrumentele de bord sunt dispuse in mod ergonomic si intuitiv, astfel incat perioada de acomodare cu acestea sa fie cat mai scurta. Amplasarea schimbatorului de viteze pe plansa de bord este una din trasaturile care apropie Panda de surorile ei din clasa MPV. Fiat Panda este o masina versatila nu numai ca design si constructie, ci si ca adaptare la diversele necesitati de transport. Astfel, drumurile de vacanta in afara localitatii sunt o placere multumita unitatilor motrice speciale. Cele doua motoare, alaturi de cutiile de viteze, una manuala in cinci trepte si alta secventiala, robotizata, disponibila optional, asigura un parcurs excelent al distantelor la consumuri care o plaseaza in topul celor mai economice autoturisme din Romania. Spatiile de depozitare au constituit un centru de interes pentru constructorii italieni: micuta Panda dispune de cel mai incapator portbagaj al categoriei sale, de 206 litri, care poate creste pana la 775 la rabatarea banchetei spate. Alte locuri de depozitare sunt plasate pe panoul portierei, intre scaunele frontale, pe plansa de bord, langa schimbatorul de viteze sau sub bord.
Cine este Fiat Panda
· Fiat Panda este disponibila in patru variante de echipare: Actual, Active, Dynamic si Emotion, cu motorizari de 1.1 54 CP si 1.2 60 CP, urmand ca din vara sa fie disponibil si motorul Multijet 1.3 de 70 CP, cu tehnologie Common Rail de a doua generatie.
· Preturile pentru cele patru variante sunt cuprinse intre 6.490 euro cu toate taxele incluse si 8.590 euro.
· Pe traseu combinat, motorul 1100 consuma 5,7 l/100 km, un rezultat absolut de exceptie. Motorul asigura de asemenea consum redus de combustibil in ciclu urban (7,2 litri/ 100 km) ca si in afara orasului (4,8 litri).