Ziua de 8 martie nu a fost una de bun augur pentru postul de televiziune PRO TV. Una dintre cele mai iubite emisiuni de divertisment a înregistrat audiențe mai mici comparativ cu săptămâna trecută.
Emisiunea Românii au talent a scăzut în audiență, față de săptămâna trecută. Acest lucru a fost evident mai ales la nivelul întregii țări. Vorbim de jumătate de milion de telespectatori mai puțin față de ediția din 1 martie. În ciuda acestei situații, cifrele emisiunii de pe Pro TV rămân ridicate, arată paginademedia.ro.
Scăderea Pro TV este vizibilă la nivel național și la orașe. Kanal D și Antena 1 au cifre asemănătoare cu săptămâna trecută (postul Intact fiind la mare distanță în urma Pro TV).
Pe publicul comercial, este o altă situație: audiența Românii au talent e mai apropiată de săptămâna trecută, iar Kanal D și Antena 1 au cifre în scădere.
Românii au talent s-a intersectat pe interval cu filmul În ape adânci (Antena 1) și cu serialul turcesc Povestea noastră (Kanal D).
La Românii au talent, ediția a cincea, din 8 martie (interval orar 20.30-23.40), situația se prezintă astfel:
La nivelul întregii țări, 3,1 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea jurizată de Andra, Florin Călinescu, Andi Moisescu și Mihai Petre. Săptămâna trecută, de 1 martie, show-ul era urmărit de aproape 3,6 milioane de români.
Kanal D este pe locul doi, cu 1,1 milioane (ușor sub săptămâna trecută, câteva zeci de mii diferență) și trei pentru Antena 1, cu 435.000 de români pe post la filmul În ape adânci (ușor peste 1 martie).
Audiența Românii au talent la orașe a fost de aproape 1,6 milioane de telespectatori, față de 1,9 milioane săptămâna trecută. Emisiunea de la PROTV a avut, la orașe, cifre de aproape trei ori mai mari decât Kanal D (săptămâna trecută, cifrele erau de cinci ori mai mari decât ale postului turcesc).
Postul Intact a fost mult în urmă, cu o medie de 200.000 de telespectatori la film (aproape la fel ca săptămâna trecută). Fată de 1 martie, dată fiind scăderea Pro TV, distanța a fost „mai mică”: Românii au talent a avut aseară cifre de – „doar” – peste șapte ori mai mari decât Antena 1 (săptămâna trecută, erau de nouă ori mai mari).
Dacă la nivel național și la orașe scăderea Românii au talent e mai vizibilă, pe publicul comercial cifrele sunt mai apropiate de săptămâna trecută (dar și aici este un minus). O medie de 720.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, față de aproape 800.000 cu o săptămână în urmă. Cota de piață pe publicul tânăr a Pro TV s-a menținut: aproape 50%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre tinerii de la orașe care aveau televizoarele deschise erau pe Românii au talent.
Kanal D a avut 180.000 de telespectatori pe acest segment (cu 50.000 peste sătpămâna trecută). Locul trei pentru Antena 1, post care nu a ajuns nici la 100.000 de telespectatori tineri (săptămâna trecută, Antena 1 trecea de acest prag).