Panouri Solare: TAW Energy – Transparență și Etică în Fața Atacurilor Neașteptate

Într-o lume în care competiția este adesea nelimitată, TAW Energy, unul dintre liderii pe piața energiei regenerabile, a fost recent ținta unui atac cibernetic neașteptat.

„Se pare că succesul nostru, bazat pe transparență și corectitudine, a deranjat concurența noastră, determinându-i să încerce să ne înlăture din cursă.”

 „Atacul a fost direcționat în mod specific către pagina noastră Casă Verde, o resursă valoroasă pentru public, plină de informații esențiale. Acest act, care a fost menit să ne blocheze accesul la cunoștințele pe care le oferim gratuit și ofertele nemaiîntâlnite pe piaţă nu ne-a împiedicat să continuăm să servim publicul într-un mod onest și corect.”  a declarat Dragoș Luca, Manager TAW Energy.

Încurajăm toate persoanele să caute informații doar de la instituțiile oficiale și surse de încredere precum ANAF și ITM, nu alte site-uri care arată informații false despre companii.  Reamintim tuturor că defăimarea în comentarii online nu este nu doar necinstită, dar poate duce și la consecințe ilegale. Este de datoria noastră să menținem un mediu online sigur și respectuos pentru toți.

În ciuda acestor provocări, TAW Energy rămâne concentrată pe obiectivele strategice pe termen lung. Participă activ la evenimente de renume național, se implicăm în acțiuni caritabile precum colaborarea cu Fundația Metropolis și dotarea centrelor de plasament și a Spitalului Fundeni cu panouri solare. Aceste acțiuni sunt o dovadă a angajamentului companiei față de comunitate și de a face o diferență pozitivă în lume.

Alexia Briotă, specialist marketing la TAW Energy ne-a spus într-un interviu: “Tot ce facem este transparent şi public în mediul online. Angajații noștri sunt uşor de găsit, pe teren zi de zi, în birouri şi în depozite. Ei sunt afișați  permanent prin videoclipuri şi fotografii peste tot.

Participăm activ la evenimente importante ca parteneri alături de furnizorii şi distribuitorii de energie din România, președinții celor mai importante instituții de specialitate precum Consiliul Concurenței, ANRE, distribuitori internaționali de echipamente precum Huawei, […] iar toate aceste informații sunt foarte ușor de accesat pe paginile noastre. Cât despre angajații companiei […] ei sunt adevăratul nostru ecosistem – o forță de muncă dedicată, care susține viziunea noastră de a aduce energia regenerabilă în fiecare casă. “

TAW Energy a recunoscut faptul că nu este uşor să gestionezi atât de multe proiecte fără echipe de sute de persoane care să contribuie la creşterea firmei. Obiectivul echipelor a fost întotdeauna să livreze într-un timp scurt, la un preţ cât mai accesibil pe piaţă, sisteme solare de ultima generaţie care să garanteze liniştea şi siguranţa de care oamenii au nevoie.  Tocmai din acest motiv compania şi-a câştigat poziţia pe piaţa având peste 1000 proiecte finalizate cu succes şi clienţi care îi recomanda datorită serviciilor impecabile oferite.

O mică parte din feedback-urile primite de la clienţii fericiţi care au avut încredere în TAW Energy:

Contrar unor mituri apărute pe internet, pe site-uri neoficiale TAW Energy nu este formată din numai patru angajați. În realitate, au crescut de la o echipă de patru şi au ajuns în prezent la 48 de echipe proprii, 200 de tehnicieni, 10 ingineri și 9 proiectanți.

„Avem o echipă de avocați pregătită să intervină și să sprijine autoritățile în cazul ilegalităților, cum ar fi concurenții care cer plăți în avans pentru programul Casa Verde. Avocații noștri se ocupă și au făcut sesizări către instituții pentru concurenţă neloială, dezinformare şi denigrare, inclusiv prin plângeri penale. Vrem un mediu de afaceri cât mai sănătos […] . Prioritatea noastră este să ne asigurăm că toți clienții noștri primesc servicii la cele mai înalte standarde de etică și profesionalism.” a spus Dragoș Luca, Manager TAW Energy.

Compania românească bazată pe servicii de panouri fotovoltaice a declarat că la început, o parte din concurenţă era ferm convinsă că nu se vor putea extinde din cauza preţurilor mici, care de fapt erau cele mai corecte faţă de public, însă TAW Energy a reuşit să treacă cu vederea peste astfel de afirmaţii şi să reuşească să ajungă în sufletul românilor având preţuri mici, şi avantaje mari, exact cum au promis.

Capitalul firmei a fost modificat la 500.000 de lei, fapt ce permite companiei un marketing foarte bine dezvoltat încă de la început, iar alte companii nu ar trebui să aibă nicidecum argumente şi denigrări sau practici neloiale, fiindcă TAW Energy în prezent a ajuns să fie o sursă de inspiraţie şi un exemplu pentru zeci de companii, atât din punct de vedere al marketingului cât şi al expansiunii în general şi al devotamentului arătat.

“Este o onoare să fim o sursă de inspiraţie şi să putem da mai departe altora din ceea ce am reuşit să construim şi noi de-a lungul timpului. Pentru că avem o echipă de marketing extrem de dedicată şi totul este foarte bine pus la punct, în general, întreaga companie este formată din oameni deosebiţi, tocmai de asta în ultimul timp am avut multe solicitări de interviuri, parteneriate, apariţii în site-uri de presă cu renume, iar acest lucru nu poate decât să ne bucure şi să ne confirme că misiunea noastră se aliniază cu publicul larg, iar pentru asta le mulţumim celor ce ne sunt alături. a declarat Alexia Briotă, Specialist Marketing la TAW Energy.

TAW Energy rămâne fermă în fața acestor atacuri și este mai hotărâtă ca niciodată să continue să ofere servicii de înaltă calitate, să participe la acțiuni caritabile și să crească într-un mod etic și durabil. Transparența, integritatea și excelență în produse și servicii sunt valorile care definesc și care îi vor ghida pe măsură ce înaintează.

Mai multe detalii despre expertiza companiei pot fi regăsite pe rețelele lor de Social Media (click aici).

Articol susținut de Taw Energy.