LICITAŢIE Agenţia de publicitate Papaya Advertising a câştigat contul de creaţie şi strategie pentru implementarea campaniei de rebranding a Casei de Economii şi Consemnaţiuni (CEC).
Campania de schimbare a imaginii instituţiei va include o componentă branding (creaţie şi implementare) şi una de media. Conform declaraţiilor oficialilor CEC, la licitaţie au participat peste zece agenţii. Pentru acest pitch, Papaya Advertising a comandat un studiu la compania de cercetare de piaţă Synovate pentru a afla percepţia brandului CEC pe piaţa românească şi aşteptările publicului. Robert Tiderle, directorul agenţiei Papaya Advertising, a declarat pentru Capital că a semnat contractul cu CEC pe 24 aprilie. Surse din piaţă estimează că bugetul de comunicare al CEC pentru acest an va atinge două milioane de euro. Procesul de rebrandare a instituţiei presupune, în prima etapă, o schimbare de logo şi o campanie de comunicare internă. Pe de altă parte, oficialii CEC sunt în pragul finalizării procesului de selecţie pentru o agenţie specializată în branding şi una de media.
Papaya Advertising a fost înfiinţată în anul 2002, avându-i asociaţi pe Robert Tiderle (75%), fost director de new-business la agenţia Grey, şi Helmuth Tiderle (25%). În anul 2005, agenţia a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 900.000 de euro şi un profit net de 93.000 de euro.