„Dacă în anii trecuți, turiștii puteau să opteze pentru aproximativ 100 de circuite, în anul 2016 am crescut numărul acestora la peste 150 de circuite către destinații spectaculoase, dar mai puțin cunoscute de către români, precum Tanzania, Zanzibar, Kenya, Ghana-Togo-Benin, Uganda, Uzbekistan, Azerbaidjan și altele”, spune Alin Burcea, președinte Paralela 45.
În ultimii ani, Paralela 45 a investit 250.000 de euro în tehnologie, pentru perfecționarea vânzării online. „Caracteristica principală a produselor online este vânzarea de pachete prefabricate, chartere și circuite”, mai spune Alin Burcea.
Mai departe, potrivit acestuia, Paralela 45 va cumpăra și va deschide încă cinci agenții și, în același timp, va investi în baza materială din stațiunea Mamaia – apartamente și garsoniere de vacanță. Tot în acest an se estimează și finalizarea proiectului imobiliar Club Lac Snagov, proiect pe Lacul Snagov cu deschidere la lac, format din trei blocuri de locuințe.