Mai clar, agenția va intra SUA, Kuwait, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Indonezia, Filipine, Malaezia și Taiwan.

”Paravion este deja prezentă în toate ţările din zona euro prin site-ul paravion.uk.com, cu care am înregistrat creşteri fulminante în primul trimestru din 2016, faţă de perioada similară a anului trecut: 580% în trafic şi 840% în număr de tranzacţii. Pentru că tehnologia ne permite acum replicarea ușoară a business-ului și în alte țări, am decis să lansăm, simultan, pe toate piețele noi, site-ul paraviontour.com. Am optat pentru extinderea în SUA, Orientul Mijlociu și Asia datorită gradului de adopţie a limbii engleze în rândul clienţilor, dar și pentru că aici există o preferinţă pentru dolar american, ca monedă de plată”, spune Remus Vișan, managing director Paravion.

Conform spuselor sale, lansarea site-ului paraviontour.com este estimată să aibă loc până la finalul lunii aprilie, iar suportul va fi asigurat în limba engleză de către echipa de call-center din România. Plățile pe site se vor face în dolari americani.

În ceea ce privește impactul extinderii asupra business-ului Paravion, Remus Vișan estimează că noile piețe vor contribui cu 25% la cifra de afaceri a anului 2017, în contextul în care piețele respective au un potențial foarte ridicat.

Paravion este prezentă pe piața europeană de turism în țări ca Marea Britanie, Spania, Ungaria, Bulgaria sau Cipru, și are agenți de turism vorbitori de engleză, italiană, maghiară, bulgară, turcă, greacă și spaniolă. 

Agenţia activează, din 2015, și în Turcia, sub brandul Bavul.com, achiziționat de la gigantul Turkcell, liderul pieței telecom din această țară. 

Anul trecut, veniturile companiei s-au ridicat la 46 milioane euro în România, respectiv 21 milioane euro în Turcia, cifra de afaceri consolidată depăşind 65 milioane euro.