Parfumeriile de lux Madison au trecut pragul de vânzări de un milion de euro

Pionieră a parfumeriilor de lux în România, Madeleine Florescu a pariat, anul acesta, pe un nou concept de magazin - “Madison absolute beauty” (parfumerie, make-up, cosmetică de lux şi salon de tratament sub acelaşi acoperiş) - și a câștigat. 2012 se încheie cu o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro.

Madison înseamnă, în 2012, două parfumerii, în România și Ungaria, și un portofoliu de circa 40 de branduri, la un catalog de peste 1.500 de produse. ”Ne merge incredibil de bine și în România ((+70%) și în Ungaria. Vom continua să dezvoltăm piețe noi, nu numai în Europa”, spune Madeleine Florescu (foto), proprietara Madison.
Madeleine Florescu are o experienţă de13 ani în industria de cosmetice de lux din Statele Unite, unde a început vânzând rujuri. A studiat la Fashion Institute of Technology și a lucrat pentru branduri precum Dior, Clinique sau Kanebo (cinci ani în top management). Manager format pe piața americană a luxului, Florescu s-a întors în ţară şi, în 2005, a preluat funcția de director general al Geroaslan, iar din februarie 2007 a demarat propria afacere – Madison. Cum afacerea a devenit suficient de stabilă, Florescu a extins conceptul de «haute parfumerie» și la vecinii din Vest – a deschis, în octombrie 2011, prima Madison din Budapesta.
Madison are în baza de date 3.500 de clienți ”fideli”, care cumpără de două-trei ori pe an; valoarea medie a bonului de cumpărături este de 280 de euro.
Mai departe, în 2013, Florescu estimează o creștere de minimum 25% a afacerilor Madison, cu precizarea că”e posibil și mai mult, având în vedere că Ungaria crește foarte mult”.