Acest parteneriat strategic va include o serie de campanii de informare cu privire la cumpărăturile online, precum şi campanii promoţionale pentru plăţile cu carduri Visa pe site sau prin aplicaţia mobilă eMAG.
“Românii sunt foarte prudenţi când vine vorba de banii lor, iar reticenţa de a plăti online în anumite cazuri provine dintr-o lipsă de încredere şi de informare. Odată ce clientul va face măcar o plată cu cardul online şi va vedea cât este de simplu, cel mai probabil aceasta va deveni alegerea firească pe viitor. Prin parteneriatul cu eMAG, care se bucură de încrederea clienţilor nu doar din România, ci şi din afara graniţelor, ne dorim să creăm o preferinţă pentru plata cu cardul online, care este mai sigură, rapidă şi confortabilă pentru client şi comerciant deopotrivă”, a declarat Cătălin Creţu, director regional pentru România, Croaţia şi Slovenia, Visa Europe.
“Clienții aleg eMAG în primul rând pentru cea mai bună experiență de cumpărare, de la produse și până la servicii care le fac viața mai ușoară. Online e întotdeauna mai ușor, așa că, parteneriatul cu Visa Europe completează investițiile pe care eMAG le-a făcut până acum în experiența de cumpărare și în dezvoltarea ecosistemului nostru online”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.
Studiile Visa Europe au arătat că principalele cerinţe ale consumatorilor privind plăţile digitale sunt legate de control, confort şi rapiditate. Visa Europe investeşte peste 200 milioane euro în fiecare an în inovaţie, inclusiv în tehnologii de securizare a datelor de plată.