Studiul se axează pe 2 dimensiuni: piața restaurantelor si piața de delivery și promite să ofere informații detaliate despre proprietățile fiecărei piețe, trenduri și așteptări ale clienților, tendințe de consum sau modalitățile de fidelizare cu cea mai mare rată de succes.
În prezent, 6 branduri care activează pe piața din România s-au înscris pe lista de co-finanțatori: Coca-Cola, Jerry’s Pizza, Fratelli, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Albalact.
Înscrierile pentru co-finanțarea cercetării de piață rămân deschise până pe 25 noiembrie. După efectuarea studiului, brandurile care nu se află pe lista de co-finanțatori dar doresc să intre în posesia rezultatelor, vor avea de achitat o sumă de două ori mai mare.
Pentru obținerea rezultatelor se vor realiza 800 interviuri telefonice în medii urbane precum: București, Brașov, Timișoara, Cluj sau Iași.
De asemenea, pentru cercetarea pieței de delivery se va utiliza metoda CXJM – Customer Experience Journey Mapping: 30 de participați din orașele menționate anterior vor participa timp de două săptămâni la un panel online și vor avea de executat mai multe sarcini propuse de moderatorul grupului.
Este pentru al doilea an consecutiv când Hospitality Culture Institute organizează acest studiu. La ediția din 2017, printre co-finanțatori s-au numărat branduri ca: Jerry’s Pizza, Coca-Cola, Pizza Hut, hipMenu, Trenta Pizza, City Grill sau Fratelli.