Parteneriatul Google-Yahoo, subiectul unei anchete antimonopol

  Departamentul de Justitie a SUA a deschis o ancheta antimonopol privind parteneriatul dintre Google si Yahoo de furnizarea de publicitate in comun. Investigatorii vor solicita documentele Google si Yahoo, dar si documentele unor alte mari companii din industria mass-media si Internet. Google si Yahoo au incheiat in urma cu o luna un parteneriat prin care Yahoo va permite Google sa implementeze pe site-ul sau anunturi publicitare. Parteneriatul va genera anual venituri de 800 milioane d

 

Departamentul de Justitie a SUA a deschis o ancheta antimonopol privind parteneriatul dintre Google si Yahoo de furnizarea de publicitate in comun.

Investigatorii vor solicita documentele Google si Yahoo, dar si documentele unor alte mari companii din industria mass-media si Internet.

Google si Yahoo au incheiat in urma cu o luna un parteneriat prin care Yahoo va permite Google sa implementeze pe site-ul sau anunturi publicitare. Parteneriatul va genera anual venituri de 800 milioane dolari.

La incheirea parteneriatului in data de 12 iunie, cele doua companii au declarat ca ofera autoritatilor o perioada de 100 de zile pentru a analiza afacerea. Se pare ca Departamentul de Justitie a gasit o serie de motive de ingrijorare. Reprezentantii Google si Yahoo insa nu au oferit nici o declaratie.

Sursa: BBJ