Proiectul iniţial presupunea două benzi pe două sensuri, iar acum are două benzi şi un singur sens, dinspre DN1 spre Bucureşti. Pasajul va fi în formă de Y, cu o bifurcaţie spre Bulevardul Kiseleff şi Bulevardul Expoziţiei.
Proiectul a fost schimbat, în principal, din cauza liniei de metrou care va face legătura între Capitală şi Aeroportul Otopeni. Pasajul va începe pe Şoseaua Bucureşti-Ploieşti, după Fântâna Mioriţa, şi se va bifurca sub Piaţa Presei.
Unul dintre tuneluri va ieşi pe Bulevardul Kiseleff iar celălalt pe Bulevardul Expoziţiei. La capătul tramvaiului 41, de la Casa Presei, va fi construită o parcare subterană şi mai multe staţii pentru mijloacele de transport în comun.
Primăria Capitalei a atribuit deja, unui consorțiu, contractual pentru proiectarea şi construirea obiectivului. Valoarea contractului se apropie de 18 milioane de euro.