Marii retaileri au descoperit înaintea tuturor următoarea formulă: promoțiile bune aduc clienți fideli, care, la rândul lor, generează profituri mai mari. Cele mai mari rulaje în perioada de paște le generează jucăriile, ornamentele specifice, băuturile, carnea de miel și fructele, dar și cozonacii și dulciurile, a observat Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour.
Cu o cifră de afaceri la nivel local de circa 1,1 mld. euro, grupul Carrefour operează, în România, 52 de supermarketuri, plus 25 de hipermarketuri și cinci magazine de proximitate/francize.
Paștele crește vânzările Carrefour cu 35%
11 aprilie 2012, 22:28
Ultima modificare în 12 aprilie 2012, 01:28
Francezii de la Carrefour, cel mai mare operator de hipermarketuri, estimează că sărbătoarea de Paște va aduce un nou maxim de vânzări – “cu aproximativ 35% mai mari decât într-o perioadă normala”, spune Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour.
Etichete: carrefour,
cos cumparaturi,
paste,
pastele
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook