Iulian Căzăcuţ, patronul firmei Doly-Com, firmă al cărei nume a fost vehiculat în scandalul cărnii de cal etichetată drept vită, afirmă că i-au scăzut vânzările la export cu 20%. Cei mai reticenți la carnea românească sunt francezii și nemții.
“În Franța și Germania există o reticență de a folosi materie primă din România, pentru că procesatorii nu au siguranța că produsul final va fi acceptat de consumatori. Sunt țări naționaliste“, afirmă Căzăcuț,
Proprietarul celei mai mari unități de abatorizare de bovine și cabaline și cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România, susține că pierderile suferite de companie în urma scandalului cărnii sunt greu de cuantificat, însă recunoaște că 20% din exporturi au fost anulate. La carnea de cal, livrările la extern s-au redus și cu 50%, în contextul în care oricum cererea e mică pe această piață la anumite sortimente, după cum susține Căzăcuț.