“Suntem încântați să putem oferi consumatorilor din Serbia și Georgia o soluție rapidă și convenabilă pentru a face achiziții online. Aceasta este propunerea noastră globală și lansarea versiunilor localizate pentru Serbia și Georgia reprezintă o concretizare a promisiunii noastre de a extinde serviciile PayPal în noi țări din Europa și Balcani”, spune Damien Perillat, Regional Director Central Eastern Europe & Balkans.
PayPal lansează versiunile localizate pentru Serbia și Georgia într-un moment în care sectoarele online și e-commerce sunt pe un trend ascendent. În Serbia, apetitul pentru achiziții online crește, un studiu Gemius citat de IAB Europe arătând că 41.57% dintre utilizatorii sârbi de internet au cumpărat online în 2012, cei mai activi fiind cei cu vârste de 25-34 de ani. Aceeași tendință se remarcă și în Georgia, unde statisticile Băncii Naționale din această țară indicau, la începutul anului trecut, un volum record de tranzacții online, în creștere cu 162% față de anul precedent.
La momentul lansării în Serbia și Georgia, PayPal oferă în primă fază servicii consumatorilor individuali, urmând ca funcționalități adiționale să fie lansate treptat.