PayPoint a procesat 19 milioane tranzacţii plăţi facturi în ultimul an

PayPoint, principalul operator de plăţi în numerar şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, a raportat pe plan local 19 milioane tranzacţii plăţi facturi, volum cu 56% mai mare comparativ cu cel înregistrat în anul precedent.

Numărul punctelor de plată ce oferă servicii plăţi facturi şi încărcare electronică a crescut cu 12% în decursul anului financiar încheiat, reţeaua PayPoint numărând 6.730 magazine de proximitate.

Totodată, compania a anunţat extinderea portofoliului de furnizori parteneri prin încheierea a opt noi contracte în domeniile în care deja activează: utilităţi, servicii financiare, telecom.

“Volumul de 19 milioane tranzacţii plăţi facturi procesate prin PayPoint reprezintă rezultatul eforturilor noastre în direcţia dezvoltării şi eficientizării. Astfel, în decursul celor patru ani de la lansarea serviciului Plăţi Facturi în România, am pus accent pe crearea unei reţele extinse şi stabile de comercianţi, ce răspund criteriilor de calitate, profesionalism, poziţionare optimă”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

PayPoint a raportat un volum record de 659 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului, în creştere faţă de cele 590 milioane tranzacţii raportate în anul precedent. Valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 12 miliarde lire sterline, în creştere cu aproape 1,5 miliarde.

Pentru liniile de activitate în dezvoltare (în care se încadrează şi PayPoint România), compania a raportat venituri nete în creştere cu 44%. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 90,4 milioane lire sterline, în creştere cu 9,3 % faţă de anul anterior şi un profit înainte de impozitare de 37,2 milioane lire sterline, în creştere cu 8%.