PayPoint plc, principalul operator de plăţi cash şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, anunţă că activitatea companiei în România a continuat să se extindă în prima jumătate a anului financiar 2011 – 2012, fiind raportate peste 8 milioane tranzacţii.
Astfel, în cursul celor şase luni, dezvoltarea portofoliului de furnizori, atragerea în reţea a unor comercianţi-parteneri de calitate şi optimizarea acoperirii teritoriale au condus la creşterea cu 69% a tranzacţiilor plăţi facturi comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, fiind raportate peste 8 milioane tranzacţii.
PayPoint România şi-a completat portofoliul de clienţi cu şase noi contracte din domeniile utilităţi şi telecom. Totodată, pentru extinderea gamei de servicii disponibile consumatorilor în puncte de retail, s-a început activarea serviciului transfer de bani Western Union în reţeaua comercianţilor PayPoint, urmând extinderea progresivă a disponibilităţii sale.
„Rezultatele pozitive înregistrate în ultimele luni confirmă încă o dată capacitatea noastră de a pune în aplicare strategiile stabilite. Suntem activi în peste 6.500 puncte de plată la nivel naţional, o reţea stabilă de comercianţi ce răspund criteriilor de calitate, profesionalism, poziţionare optimă”, a declarat Mugur Dogariu, managing director PayPoint România.
PayPoint plc a raportat un volum de 292 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului în decursul celor şase luni, în creştere cu 9% faţă de cele raportate în aceeaşi perioadă a anului precedent. Valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 5.5 miliarde lire sterline, în creştere cu 16%. La nivelul întregului grup au fost anunţate venituri nete de 41.9 milioane lire sterline, în creştere cu 8% faţă de cele raportate pentru prima jumătate a anului anterior şi un profit înainte de impozitare de 15.8. milioane lire sterline, în creştere cu 9%.
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, PayPoint are încheiate contracte cu 39 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 32 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.