PayPoint, principalul operator de plăţi cash şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, anunţă că activitatea companiei în România a continuat să se extindă, iar în prima jumătate a acestui an financiar au fost procesate peste 5 milioane de tranzacţii.
PayPoint anunţă pentru România creşterea numărului punctelor de plată ce poartă sigla PayPoint cu peste 1.800 în decursul celor şase luni, concomitent cu retragerea a peste 1.600 de terminale ce ofereau exclusiv serviciul de încărcare electronică.
Astfel, în prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 5.000 de locaţii la nivel naţional. În prima jumătate a acestui an financiar au fost procesate peste 5 milioane de tranzacţii colectare plăţi facturi, volum de aproape trei ori mai mare decât cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut.
“Rezultatele obţinute în prima jumătate a acestui an financiar se aliniază cu succes acestui obiectiv. Astfel, venim în întâmpinarea nevoilor consumatorilor şi clienţilor cu o modalitate simplă, rapidă şi fără costuri suplimentare de plată a facturilor şi ratelor, în peste 5.000 de magazine de proximitate cu program prelungit de lucru; totodată, magazinele partenere beneficiază prin creşterea traficului, diferenţiere şi posibilitatea de a-şi completa gama de servicii şi produse puse la dispoziţie consumatorilor. Avem toate premisele necesare pentru a creşte în continuare şi o vom face”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
PayPoint plc a raportat creşterea numărului de tranzacţii procesate la nivel de grup cu 6%, în timp ce valoarea totală a tranzacţiilor a crescut cu 8,7%, atingând nivelul de 4,8 miliarde lire sterline. Totodată, au fost anunţate venituri totale de 92.9 milioane lire sterline, în scădere cu 3.6 % comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior; această scădere este generată în principal de tendinţa descrescătoare a volumului tranzacţiilor de încărcare electronică. În acelaşi timp, compania a raportat un profit înainte de impozitare de 14,6 milioane lire sterline, în creştere cu 5,4% faţă de primul semestru al anului trecut.
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, PayPoint are încheiate contracte cu 34 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 27 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.