Conform strategiei de dezvoltare şi optimizare a reţelei din România, în cursul anului trecut numărul punctelor de plată ce oferă întregul portofoliu de servicii PayPoint a crescut cu 3.200, concomitent cu retragerea a aproximativ 2.100 de terminale ce ofereau exclusiv serviciul de încărcare electronică.
Astfel, serviciile Plăţi Facturi şi Încărcare Electronică sunt disponibile în 6.000 de locaţii la nivel naţional, în creştere netă cu peste 1.100 faţă de anul precedent.
În vederea unei acoperiri optime a segmentelor pe care compania deja activează, PayPoint România şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea a şase noi contracte în domeniul telecom, utilităţi, servicii financiare.
Totodată, răspunzând obiectivului de explorare a unor noi segmente şi linii de business în România, PayPoint anunţă lansarea serviciului transfer de bani în puncte de retail, în cursul acestui an, prin încheierea unui contract cu Western Union.
Anunţul a fost făcut în cadrul comunicatului oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar încheiat la data de 27 martie 2011.
PayPoint plc a raportat un volum record de 590 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului, în creştere faţă de cele 552 milioane tranzacţii raportate în anul precedent.
Valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 10 miliarde lire sterline, în creştere cu 0.9 miliarde. Pentru liniile de business în dezvoltare (în care se încadrează şi business-ul din România), compania a raportat venituri nete în creştere cu 119%.
Astfel, la nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 82,7 milioane lire sterline, în creştere cu 6,9 % faţă de anul anterior şi un profit înainte de impozitare de 34,5 milioane lire sterline, în creştere cu 5,5%.
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
În prezent, PayPoint are încheiate contracte cu 35 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 28 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.