Compania PayPoint, care oferă servicii de plată cu numerar sau cu cardul a facturilor la utilităţi şi servicii de încărcare electronică pentru principalii operatori de telefonie şi TV din România, are în prezent o reţea de 2.300 de magazine la nivel naţional, jumătate dintre acestea în mediul rural, iar planurile companiei includ extinderea reţelei la 2.900 de terminale până la sfârşitul lui martie 2010.
PayPoint este principalul operator de plăţi cash şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, iar din luna august 2008 este prezent şi în ţara noastră. De atunci şi până în luna septembrie a acestui an, românii au făcut în jur de trei milioane de plăţi folosind serviciile PayPoint, 1,8 milioane de tranzacţii fiind înregistrate în perioada aprilie-septembrie 2009.
„Reţeaua punctelor de plată plata PayPoint cuprinde 2.300 de magazine la nivel naţional, jumătate dintre acestea fiind în mediul rural, potrivit lui Mugur Dogariu”, managing director al filialei locale PayPoint.
„Targetul nostru este să extindem reţeaua la 2.900 de magazine, până la sfârşitul lunii martie a anului viitor” a afirmat Dogariu.
PayPoint acceptă plata facturilor de la 21 de firme precum Vodafone, Romtelecom, UPC, EON Gaz România, Enel Energie, Apa Nova, Boom şi Allianz Țiriac Asigurări. Ultimul client adăugat este Congaz, singurul furnizor şi distribuitor de gaze naturale din judeţul Constanţa.
„Cea mai mare barieră pentru noi este neînţelegerea de către companii a acestui sistem alternativ de plată a adăugat Dogariu”. Orange şi Cosmote sunt două dintre companiile pe care cei de la PayPoint vor să le adauge ca clienţi anul viitor.
SURSA: PayPoint