PayU lansează o campanie de încurajare a plăţilor online

PayU desfăşoară în perioada 1 – 31 august 2012 campania “Dezgheață premiile”, prin care oferă posesorilor de carduri Visa care plătesc online pe site-urile partenere oportunitatea de a câştiga premii în valoare de peste 25.000 euro.

Cumpărătorii care aleg să plătească online cu un card Visa în perioada campaniei, în magazinele partenere, vor fi înscriși automat în cursa pentru unul dintre premiile puse în joc: 5 notebook-uri, 5 iPad-uri, 5 camere foto subacvatice sau marele premiu, un Fiat 500. Astfel, Visa Europe și PayU își propun să promoveze către posesorii de carduri beneficiile plății online: siguranță, rapiditate, simplitate şi confort.
“Prin aceasta campanie dorim să ne susținem partenerii, magazinele online și să arătăm cumpărătorilor cât de simplu și confortabil este să cumperi online. Există în continuare o reținere în ceea ce privește plata online, datorată în cea mai mare parte obișnuinței de a utiliza cash-ul. Astfel de campanii  atrag clienți  care fac acel prim pas in plata online și descoperă beneficiile  acestei metode de plata, pe de o parte și calitatea serviciilor oferite de magazinele online partenere, pe de altă parte”, explică Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU România.
Conform statisticilor PayU, campaniile de promovare a plăților online dedicate cumpăratorilor pot genera creșteri de volume pentru magazinele online partenere de până la 100% și, mai ales, pot aduce clienți noi ce vor reveni ulterior pentru alte cumparaturi. În ultimii 4 ani, numărul clienților unici care au folosit sistemul PayU pentru a efectua plăți online a crescut, în medie, cu 56% de la an la an.
„Plățile pe internet se dezvoltă tot mai mult, pe măsură ce consumatorii şi retailerii înţeleg pe deplin avantajele acestei metode de plată, cum ar fi flexibilitatea, siguranţa şi eficienţa. Astfel, ne propunem să lucrăm îndeaproape cu comercianții pentru a oferi deținătorilor de carduri Visa prețuri mai avantajoase şi premii la plata cu cardul pe internet. Totodată, vom continua să promovăm siguranța sporită a plăților online prin înrolarea cardurilor de către deținători în platforma Verified by Visa”, declară Cătălin Crețu, General Manager România, Visa Europe.
Premiile campaniei “Dezgheață premiile” vor fi acordate prin tragere la sorți posesorilor de card care în perioada 1 – 31 august vor efectua plăți online cu un card Visa în magazinele online Cosmote, Paravion Tour, PC Garage, FunDeal, FashionDays.ro, MyTicket, Autovit, StarShinerS, Activare.ro și Asigura.ro.