Compania oferă plăți online simple, rapide și în siguranță către un număr de peste 120 de milioane de utilizatori de internet din cele 5 țări europene în care este prezentă.
La nivelul grupului PayU, extinderea globalăa continuat și în 2012 prin integrarea unor companii de procesare de plăți online din Africa de Sud și India, grupul fiind acum prezent în 9 țări, pe 3 continente și deservind peste 285 milioane de utilizatori de internet.
“Obiectivul nostru este de a construi un brand internațional, lider în industria plăților online pe toate piețele în care activează. Ne dorim ca, bazându-ne pe experiența de 8 ani, pe colaborarea cu grupul Allegro și cu ceilalți integratori de plăți online din Europa, Asia, Africa și America de Sud deținuți de Naspers să construim o singură companie, un singur brand și să stabilim noi standarde de excelență în industria comerțului electronic.”,declarăMarcin Jabłoński, CEO at PayU SA.
Lider în România și Polonia
PayU este lider de piață în Polonia, o țară cu 24 de milioane de utilizatori de internet și în România, unde 8,5 milioane de oameni au acces la internet.
“Achiziția ePayment de către Naspers în 2010 și includerea în grupul PayU s-a dovedit a fi o foarte bună decizie de business. Ne-a oferit oportunitatea și resursele pentru a ne dezvolta portofoliul de metode de plată și de a ne menține poziția de lideri de piață în România pe care o deținem încă din 2007”, declarăCristian Herghelegiu, Country Manager PayU în România.
Integratorul celor mai mari platforme de comerț electronic din Cehia, Ungaria și Turcia
Începând din iunie 2010, PayU a început să furnizeze servicii de procesare în Cehia, principalii clienți fiind Skoda și platforma de licitații Aukro.
În cursul anului trecut, grupul a început operațiunile în Ungaria, furnizând servicii de procesare a plăților pnline pentru principalele două site-uri locale, Vatera and TeszVesz, operate de allegroup.hu. Potențialul celor două țări este dat de un număr de 13,7 milioane de utilizatori de internet.
Intrarea pe piața din Turcia a fost o altă etapă a strategiei de dezvoltare și intrare pe piețe noi, cu potențial, principalii clienți fiind clubul de shopping Markafoni și Zizigo, cel mai mare magazin online de încălțăminte. Cu 35 de milioane de utilizatori, Turcia se remarcă printr-o mare deschidere față de metode de plată moderne.
Cu un număr de 76,7 milioane de potentiali clienți, Rusia și Ucraina sunt cele mai recente piețe în care grupul PayU a intrat, procesul de extindere urmând să continue cu cel puțin încă 10 țări în următorii ani.
PayU se extinde în Rusia, Ucraina și Turcia
21 mai 2012, 13:14
Ultima modificare în 21 mai 2012, 16:14
Echipa PayU din România anunță finalizarea procesului de export tehnologic în Rusia, Ucraina și Turcia, continuând strategia de extindere regională a grupului PayU, demarată la mijlocul anului trecut prin implementarea platformei de plăți online în Ungaria.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- FILMUL pe care milioane de români vor să-l VADĂ: Cum se fabrică DACIA la africani
- Zentiva investeşte aproape 3 milioane de euro într-o secţie de peleţi şi un laborator de testare a produselor Sanofi
- Primul manager privat la o companie de stat va fi numit la finalul lunii iunie
- Lucian Isar: Iaşi va fi un hub regional după model singaporez
- Enel execută până luni lucrări de modernizare în staţia Morari şi Mihai Bravu
- Dedesubturile IPO-ului Facebook: Cât de profitabil este să cumperi acţiunile companiei, potrivit analiştilor?
- Gata cu promisiunile mincinoase de pe ambalajele alimentelor
- (P) Thinkdigital România şi Q2M îşi unesc forţele, începând cu 1 iulie 2012
- Lukoil scade producţia de ţiţei în 2012
- Producătorii de medicamente cer suspendarea taxei clawback