„Anul acesta am inceput pregatirile pentru Black Friday inca din primavara. In urma discutiilor cu marii retaileri am optimizat platforma de procesare a platilor online pentru a raspunde atat volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale diminetii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecaruia dintre ei.”, explica Daniel Nicolescu, General Manager PayU Romania.
Potrivit reprezentantilor companiei, magazinele online de IT si electrocasnice vor inregistra cele mai multe comenzi si cresteri de pana la 300%, insa evolutii semnificative, de peste 40%, sunt asteptate si pe segmentele fashion, jucarii sau carti.
Deoarece produsele care vor fi achizitionate vor fi peste valoarea medie uzuala, compania se asteapta si la cresterea numarului de tranzactii efectuate cu cardurile cu rate, disponibile acum in aproape toate magazinele online, platforma integrand in acest moment produsele Card Avantaj, Star BT si BRDF.
„Cumparaturile efectuate cu prilejul unor evenimente precum Black Friday, au o mare incarcatura emotionala pentru clienti iar magazinele care au inteles acest lucru vor beneficia de clienti care, pe langa cumparaturile efectuate, se vor atasa puternic de brandul magazinului respectiv si il vor promova cu entuziasm in cadrul cercului de prieteni.”, explica Daniel Nicolescu.
In plus, pentru data de 22 noiembrie, compania a dublat numarul oamenilor din departamentele de antifrauda si suport cumparatori, avand in vedere ca plata online este modalitatea cea mai simpla prin care utilizatorii pot fi siguri ca prind ofertele, evitand in acelasi timp aglomeratia si timpul mare de facturare si acordare a garantiei.
Printre marii retaileri care au pregatit oferte speciale de Black Friday se numara: Carrefour, Domo, eMAG, F64, PC Garage.
Pe 22 Noiembrie de Black Friday, retailul online îl va depăşi pe cel tradiţional
18 noiembrie 2013, 19:53
Ultima modificare în 18 noiembrie 2013, 21:53
PayU Romania estimeaza ca anul acesta, peste 400.000 de romani vor beneficia de reducerile pregatite de marii retaileri online pentru Black Friday, 22 Noiembrie, iar valoarea cumparaturilor va depasi 40 milioane EUR. Estimarile se bazeaza atat pe numarul mare de magazine online care au pregatit actiuni de Black Friday, cat si pe nivelul crescut de vizibilitate de care se bucura acest concept.
Etichete:
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Turism de criză la români. Destinaţiile de lux se vând mai bine că niciodată
- Culmea BIROCRAŢIEI: Poliţistul a refuzat să-i ia permisul
- China pune iar botniţă presei.Publicaţii americane, interzise de Beijing
- Treabă rusească. Au întârziat cu cinci ani livrarea unei nave
- Se vinde REVISTA MILIARDARILOR. Cât cer proprietarii
- Cum schimbă un proiect harta afacerilor la Cluj
- Sute de mii de hectare de pădure lăsate de izbelişte
- Staţie oficială de taxi la Gara de Nord
- Bulgarii ies iar în stradă. Ţintă este acum Poliţia
- Ce rată plăteşte Ioana Băsescu pentru creditul de un milion de euro de la CEC