Care este filosofia de business a Cristinei Bâtlan? În ce investeşte? Cum face faţă crizei? Răspunsuri la aceste întrebări aflaţi duminică, la Capital TV. Studiază cu atenţie planuri de afaceri şi pune întrebări-încuietoare. Apoi, dacă se lasă convinsă, negociază la sânge intrarea în afacere. Aceasta este Cristina Bâtlan, văzută de telespectatorii unui interesant show de televiziune din România. Un antreprenor îndrăzneţ şi vizionar, dar care nu ia niciodată o hotă
Care este filosofia de business a Cristinei Bâtlan? În ce investeşte? Cum face faţă crizei? Răspunsuri la aceste întrebări aflaţi duminică, la Capital TV.
Studiază cu atenţie planuri de afaceri şi pune întrebări-încuietoare. Apoi, dacă se lasă convinsă, negociază la sânge intrarea în afacere. Aceasta este Cristina Bâtlan, văzută de telespectatorii unui interesant show de televiziune din România. Un antreprenor îndrăzneţ şi vizionar, dar care nu ia niciodată o hotărâre dacă nu cunoaşte toate datele problemei.
Cristina Bâtlan a ajuns în faţa camerelor de luat vederi recomandată de succesul businessului pe care l-a fondat, împreună cu soţul ei, în 1992. Iniţial s-au ocupat cu ţesături. Apoi s-au reprofilat pe producerea accesoriilor din piele. Acum au ajuns să deţină două fabrici, una de de încălţăminte, şi alta de marochinărie, o reţea de magazine şi un showroom de decoraţiuni interioare.
Produsele fabricilor soţilor Bâtlan sunt comercializate sub două mărci: Musette şi Cristhelen B. Duminică, de la ora 12:00, la „Oameni în Top“, aflaţi povestea Cristinei Bâtlan. Vedeţi cum a reuşit o femeie să se facă respectată în businessul românesc.
SUBIECTELE EMISIUNII:
Culisele economiei
Cum se anunşa o scumpire modică a carburanţilor, cum toate preţurile săreau în aer. Aşa ne-am obişnuit în ultimii 19 ani. Sau, mai bine zis, aşa ne-au obişnuit comercianţii. Singurul lucru la care s-au gândit a fost cum să obţină o marjă cât mai mare a profitului. Poate părea normal într-o economie de piaţă. La noi însă, monopolurile şi cartelurile nu prea lasă loc unei asemenea explicaţii. Cum preţul petrolului a intrat bine de tot la apă, trebuia găsită o soluţie.
Cea mai la îndemână a fost, aşa cum am văzut în ultimele săptămâni, evoluţia cursului de schimb. E drept, importatorii nu se simt prea bine cu un leu în continuă scădere, dar producătorii şi exportatorii nu au prea multe motive să se plângă. La „Culisele economiei“ vedem ce companii autohtone au crescut nejustificat preţul produselor şi serviciilor. Nejustificat, pentru că deprecierea leului nu ar avea cum să le afecteze.
Fabrica de bani
Vă doriţi să organizaţi pentru copilul dumneavoastră o petrecere de vis? Tot ce trebuie să faceţi este să apelaţi la una din zecile de firme specializate. Alegeţi locaţia şi tema petrecerii, iar apoi nu vă mai interesează nimic. Aveţi garanţia că totul va ieşi perfect! Apoi, mai puteţi avea un avantaj: scăpaţi mai ieftin decât dacă vă implicaţi. Pentru că antreprenorii investesc puţin într-o astfel de afacere şi, implicit, se mulţumesc cu profituri decente. La „Fabrica de bani“ vă oferim un nou model de business.