Chiar dacă Târgul de Turism se încheie astăzi (20 noiembrie), turoperatorii promit că reducerile vor continua și săptămâna viitoare, unii construindu-si propriul ”Black Friday”. Acum, turiștii pot profita de ofertele de Early Booking, își pot face planuri pentru destinațiile pe care vor să le exploreze anul viitor.
Această ediţie a Târgului de Turism vine şi în întâmpinarea tuturor celor care deja se gândesc la sezonul estival, companiile expozante prezentând şi pachete turistice pentru litoralul românesc, grecesc sau bulgăresc pentru vara anului 2017, oferte pentru petrecerea Sărbătorilor Pascale departe de agitaţia oraşelor, dar şi reduceri de câteva sute de euro pentru destinaţii exotice din ce în ce mai vizitate de români precum Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, Bali, Seychelles, Zanzibar, Canare sau Mallorca.
De asemenea, orașele europene au oferte foarte accesibile: Amsterdam, de la 200 euro/pers, Barcelona, de la 250 euro/pers, Londra – de la 250 euro/pers, Madrid – de la 200 euro/pers, Paris – de la 275 euro/pers, Viena – de la 200 euro/pers.
Preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Mohammad Murad, a declarat, prezent fiind la Târgul de Turism, că turismul nu se face de azi pe mâine, ci are nevoie de o viziune coerentă pe termen lung şi un buget pentru promovare, care să le permită jucătorilor din piaţă să fie competitive. ”Nu mai găsim angajaţi, pentru că nu le dăm confortul de care aceştia au nevoie. Este necesară o adevărată strategie de promovare. Nu este normal ca bugetul de promovare să fie de două milioane euro, cât ar fi un buget pentru promovarea unui salam”, a declarat Murad.
Peste 230 de agenţii de turism şi tour-operatorii din România, Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Iordania, Israel, Italia, Macedonia, Marea Britanie, Palestina, Republica Dominicană şi Ungaria sunt prezenți la Târgul de Turism care se încheie duminică.