Rețeaua de magazine PENNY. s-a extins cu patru noi unități în Toplița (județul Mureș), în Modelu (județul Călărași), în Rădăuți (județul Suceava) și în Piatra Neamț (județul Neamț). Astfel, rețeaua ajunge la 264 de spații deschise în România.
Noul magazin PENNY. din localitatea Toplița este situat pe strada Ștefan cel Mare, Nr. 65, Cartier Aluniș și are un spațiu de vânzare de 794 m2. Cei 14 angajați îi așteaptă pe clienți de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminică între 08:00 – 20:00. Pentru confortul clienților, noul magazin dispune și de un număr de 42 de locuri de parcare și patru case de marcat.
Magazinul din Modelu se află pe strada Călărași, Nr. 64A și are un spațiu de vânzare de 860 m2. O echipă de 14 angajați îi întâmpină pe clienți de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminică între 08:00 – 20:00. Pentru confortul acestora, noul magazin dispune și de un număr de 62 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități și patru case de marcat.
Magazinul din Rădăuți se află pe Calea Bucovinei, nr. 39 și are un spațiu de vânzare modern de 868 m2. Deschis de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminică între 08:00 – 20:00, o echipă de 14 angajați îi întâmpină pe clienți. Noul magazin dispune și de un număr de 42 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități și patru case de marcat. În plus, pentru a duce mai departe promisiunea fermă de a susține furnizorii locali, PENNY. Rădăuți oferă clienților opțiunea de a achiziționa carne proaspătă direct din măcelăria aflată la intrarea în magazin.
Cel de-al patrulea magazin este situat în Piatra Neamț, strada Bistriței și are un spațiu de vânzare de 740 m2. Magazinul dispune de 61 de locuri de parcare, dintre care trei dedicate persoanelor cu dizabilități, și de patru case de marcat. Cei 13 angajați îi așteaptă pe clienți de luni până vineri între 7:30 și 22.00 și duminica între 8:00 și 20:00.
Odată cu rebranding-ul, design-ul noilor magazine este nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.
În plus, noul PENNY. oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
O altă componentă importantă a formatului PENNY. este grija pentru mediu și comunitățile în care compania își desfășoară activitatea zi de zi. Multe dintre magazinele nou deschise dispun de funcționalități care le fac prietenoase cu mediul, precum frigiderele cu uși pentru reducerea consumului de energie sau sistemele de iluminare pe bază de LED în interior și panourile fotovoltaice sau acoperișurile verzi in exterior.