Penny vine cu o ofertă uriașă. Număr record de măcelării în foarte scurt timp

Penny România are în plan să se extindă puternic. Vrea să ajungă la 375 de măcelării deschise la nivel naţional până în 2029. Oferta va fi pe placul românilor, care vor putea ajunge să se bucure din plin nu doar de serviciile oferite de rețeaua de magazine ci și de locurile de muncă care vor veni cu certitudine. Mai ales că o casieriță care lucrează la Penny câștigă o sumă deloc de neglijat.

Retailerul Penny România vrea să îşi extindă parteneriatele cu măcelăriile din regiuni şi ca numărul magazinelor din reţea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029. anunță news.ro.

Acest lucru va presupune cu siguranță și un număr mare de locuri de muncă disponibile pentru românii. Aceștia vor putea câștiga sume importante lunar. Spre exemplu, salariul unei casiere de la Penny variază între 200o-2500 de lei lunar, în funcție de oraș. În plus, la acești bani se mai acordă și 20 de bonuri de masă lunar.

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, îşi propune să extindă parteneriatele cu măcelăriile din regiuni pentru a oferi produse româneşti cu un puternic specific local. Retailerul vizează ca numărul magazinelor din reţea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029. În prezent, compania colaborează cu 15 parteneri regionali care şi-au deschis măcelării în reţeaua sa”, anunţă compania.

Parteneriatele Penny România cu măcelăriile au debutat în 2013.

Planurile avute în vedere de Penny

”Pe parcursul ultimilor ani, discounterul şi-a extins şi oferta de carne din magazine, carnea proaspătă fiind în prezent 100% românească”, mai arată compania. Compania va începe să testeze şi specialităţi în zona Bucureşti-Ilfov împreună cu partenerul Domidene.

„Clienţii noştri apreciază carnea gustoasă, de calitate, provenită din surse verificate. Ştim că măcelăriile au tradiţie uneori îndelungată, propriile reţete, expertiză şi se bucură de încrederea consumatorilor. De aceea, le aducem mai aproape de clienţi şi le oferim varietate. Vedem aceste parteneriate ca pe o colaborare între cunoscători”, spune Daniel Gross, CEO PENNY România.

PENNY este conceptul al grupului german REWE şi unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piaţa locală în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de trei centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. În prezent, reţeaua Penny Market în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel naţional şi o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajaţi.