”Dincolo de criza care a afectat toate industriile, în ultimii doi ani Albalact a continuat să crească profitabil, peste ritmul pieței, și și-a majorat cota de piață. În acest moment, Albalact este al treilea cel mai important jucător de pe piața de profil”, a declarat Raul Ciurtin pentru Capital. Creșterea business-ului a fost însă una organică, compania nerealizând nicio achiziție anul trecut.
În ultimii doi ani, Albalact a investit masiv în modernizarea liniilor de producție și în dezvoltarea de noi branduri. Însă degeaba dezvolți capacitatea de producție și te diversifici, dacă nu află și consumatorul. 
Prin urmare, familia Ciurtin a crescut investițiile în mediatizarea produselor Fulga și Zuzu, care au devenit, potrivit studiilor realizate de experții din domeniul publicitar, unele din cele mai cunoscute branduri de pe piața locală, dar și în brandul Rarăul, care a câștigat în 2011 premiul Silver Effie pentru cea mai eficientă campanie publicitară.