Reţeaua de magazine Brums caută parteneri în România. Brums a decis să intre pe piaţa românească prin intermediul unui partener în franciză. Deschiderea unui magazin necesită investiţii de 100 de mii de euro, iar contractul de franciză se încheie pe zece ani.
Din punct de vedere financiar, investiţia totală iniţială pentru deschiderea unei unităţi Brums este de aproximativ 100.000 de euro, reprezentând costurile de amenajare a spaţiului, precum şi costurile stocului iniţial de marfă. Contractul de franciză se încheie pe o durată de zece ani, fără să fie percepută o taxă de intrare în reţea. Suprafaţa recomandată pentru o unitate Brums este de circa 120-140 de metri pătraţi, iar localizarea acesteia se va face în marile centre comerciale situate în oraşele cu o populaţie de peste 200.000 de locuitori. La nivel internaţional, francizorul oferă francizatului sprijin în ceea ce priveşte managementul spaţiului şi activităţile legate de vânzări. De asemenea, specialişti ai Brums în merchandising vizual asistă francizatul în ceea ce priveşte prezentarea la raft şi în vitrine a produselor.
Brandul de top al grupului italian Preca Brummel cuprinde diverse linii vestimentare, specifice etapelor succesive din viaţa copiilor: nou-născuţi (0-18 luni), bebeluşi (6-24 luni), mini (2-6 ani) şi, respectiv, junior (8-16 ani). Gama de articole comercializate este una variată, mergând până la costume de baie, articole pentru perioada şcolară şi accesorii. În plus, Brums produce şi vinde şi îmbrăcăminte pentru tinerele mămici.
Magazinele Brums se evidenţiază printr-un aspect inedit, cu un design care corespunde segmentului de vârstă al potenţialilor consumatori – copii de până la 16 ani.
Din 1981, anul fondării, până în prezent, Brums s-a consolidat şi pe pieţele din afara Italiei. În prezent, reţeaua operează peste 13 unităţi proprii, la care se adaugă 270 de magazine care activează în sistem de franciză şi 650 de magazine multi-marcă, localizate în Europa (în Italia, Spania şi Portugalia), dar şi afara ei, în China. Fondat în Italia la începutul anilor ‘50, grupul Peca Brummel produce şi vinde îmbrăcăminte pentru copii, femei şi bărbaţi. Cea mai importantă pondere în afacerile companiei o reprezintă colecţiile vestimentare pentru copii, care sunt comercializate sub trei branduri: Brums, Mek şi Mek Bebé.