În ciuda contextului crizei, 42 % din consumatorii din Europa consideră că situația lor materială este în ansamblu satisfăcătoare. În Europa de Est, unde media celor care se declară satisfăcuți de situația materială este de doar 30%, rezultatele sunt eterogene: consumatorii din această regiune dispun de o putere de cumpărare mai mică. Percepția românilor asupra situatiației lor materiale este în tonul mediei est europenilor: 39% dintre cei chestionați se declară satisfăcuți sau foarte satisfăcuți de actuala lor situație materială. În plus, în cele 12 țări chestionate, intenția de creștere a consumului este în medie de 52% față de 50% anul trecut. De asemenea, în șase din cele 12 țări există intenția de creștere a consumului. În România se constată doar o ușoară scădere a intenției de a cheltui față de anul trecut, 88% dintre cei intervievați manifestându-și interesul pentru cheltuieli și în 2012, același procent ca și polonezii.
Trei oferte noi pe partea de plăți cu sau fără internet banking
16 aprilie 2012, 09:31
Ultima modificare în 16 aprilie 2012, 12:31
Săptămâna de dianintea Sărbătorilor de Paște au fost marcate în sistemul bancar de noi oferte de credit de consum, dar și de noi servicii legate de plăți pe internet sau cu cardul. Trei bănci, Alpha Bank, Romanian Internațional Bank și Garanti Bank au lansat servicii noi.
Etichete: cardurile,
Internet Banking,
user cost of capital
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook