Campaniile de marketing ale Argo vor pune la bătaie 6.600 de premii în hipermarketurile deţinute pentru a stimula cumpărăturile din perioada sărbătorilor pascale.
"Campaniile coordonate de centrele noastre vor avea peste 6.600 de premii, care cumulează o valoare de peste 125.000 lei, iar la acestea se vor adăuga cele organizate individual de majoritatea retailerilor. În această perioadă, cererea există, iar în ceea ce ne priveşte, ca şi manager al centrelor comerciale, facem tot posibilul pentru a stimula o dată în plus numărul de persoane care ne vizitează. În 2013 activitatea noastră este mai efervescentă decât anul trecut şi ne aşteptăm ca traficul să crească în consecinţă, influenţând, desigur, vânzările. În toate centrele noastre comerciale ne aşteptăm la vânzări mai mari decât în 2012- noi estimăm o creştere medie de minim 15% faţă de perioada pascală de anul trecut, iar procentul de creştere a vânzărilor fiecărui retailer va depinde de măiestria cu care îşi va atrage cumpărătorii ", a arătat Graham Kilbane, COO ARGO. În România, Argo Real Estate Opportunities Fund deţine patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping City Suceava, Era Shopping Park Oradea şi, respectiv, Era Shopping Park Iaşi.