”Companiile mari, cu excepţia TAROM, toate finalizează, la bilanţurile preliminare, pe plus. Este pentru prima oară după 25 de ani în care, operaţional – sigur există arierate încă în spate -, dar ne-am încadrat şi în ţinta de reducere a arieratelor, ţinte stabilite cu FMI, motiv pentru care Ministerul Transporturilor nu l-aţi regăsit cu probleme într-un eventual acord cu FMI, ci, din contră, şi pe 109 (Ordonanţa de Urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice – n. r. ) şi pe reducerea arieratelor şi pe procedurile legate de reluarea procesului de privatizate la CFR Marfă suntem în termeni acceptaţi atât de FMI, cât şi de CE şi BM etc.”, a spus Ioan Rus, citat de Agerpres.
Întrebat cum are de gând să procedeze în condiţiile în care FMI critică modul în care sunt folosiţi banii pentru infrastructură, ministrul Transporturilor a precizat că Master Planul General de Transport, care urmează să fie aprobat săptămâna viitoare în Guvern, va oferi soluţiile necesare pentru ca România să devină mai competitivă în domeniu.