Din 14 septembrie, ruta va fi promovată cu trei zboruri directe fiind deconectată de capitala României. Practic, pasagerii din Ungaria au fost mult mai numeroși decât cei din România, astfel încât compania aeriană le-a facilitat o cursă directă către capitala Qatarului.
Qatar Airways a început zborurile către Budapesta la mijlocul lunii ianuarie, însă rezultatele excepționale realizate în această scurtă perioadă a determinat compania aeriană să-și revizuiască ruta la doar câteva luni de la lansare. ”Avem cerere foarte mare către și dinspre Budapesta. Previziunile noastre sunt pozitive, astfel încât nu puteam să nu profităm de acest lucru. Ruta de la Budapesta a creat noi conexiuni între Orientul Mijlociu, Africa și Pacific pentru tradicul de pasageri din Ungaria și din afara ei”, a declarat Akbar Al Baker, CEO Qatar Airways.
Pentru profitabilitatea zborului din România, Qatar Airways a schimbat Budapesta cu Sofia. Astfel, noua cursă Doha-Sofia, via București, devine operațională din 14 septembrie, fiind operate patru zboruri săptămânale.
Qatar Airways a scos Bucureștiul ca escală pe ruta Duha-Budapesta
7 aprilie 2011, 15:19
Ultima modificare în 7 aprilie 2011, 18:19
La nici trei luni de la inaugurarea rutei Doha-Budapesta, via București, compania Qatar Airways a luat decizia să renunțe la zborul cu escală către capitala Ungariei și să opereze o cursă directă Doha-Budapesta, de trei ori pe săptămână.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Borbely: Până în anul 2015 România va avea sistem integrat de deşeuri
- Peste o lună Guvernul va decide cu cât şi de când va reduce CAS-ul
- Creşterea cu 10% din PIB a creditului ipotecar majorează cu 16% preţurile la locuinţe
- De ce e bine că avem mai multe bănci decât alții
- Vârtejul în care a intrat piaţa termopanelor a mai înghiţit un jucător: Suki Group intră în insolvenţă
- România, avertisment de la Bruxelles pentru calitatea aerului
- Un alt subcontractor cere insolvenţa firmei de construcţii a lui Dan Adamescu
- România pierde anual un miliard de euro pentru că nu cultivă soia modificată genetic
- Volksbank a pierdut 36 de milioane de euro în 2010
- Cine va construi autostrăzile de pe Coridorul IV?