Coordonatorul operaţiunilor Visa din România a arătat pentru Capital că volumul tranzacţiilor efectuate vineri, cu ocazia Black Friday, este unul normal comparativ cu ceea ce se întâmplă în perioada Sărbătorilor de Iarnă. Procesatorul de plăţi electronice nu a avut probleme ieri
“Sistemele Visa funcţionează la standarde normale şi nu sunt influenţate de creşterea tranzacţiilor ca urmare a Black Friday. Visa procesează în perioada Crăciunului volume mult mai mari comparativ cu tranzacţiile realizate vineri şi sunt convins că nu vor exista probleme tehnice la nivelul sistemelor noastre. Black Friday reprezintă o oportunitate pentru deţinătorii de carduri întrucât pot achiziţiona produsele pe care şi le doresc la preţuri mai mici. În plus, sperăm că posesorii de carduri vor realiza tranzacţii pe internet şi în continuare întrucât cumpărăturile pe internet sunt mai sigure decât plata cu cash. Deţinătorii de carduri au garanţia că pot solicita băncii care le-a emis cardul rambursarea banilor dacă au fost victima unei fraude online sau dacă au întâmpinat probleme privind comanda, respectiv dacă nu s-a livrat, dacă s-a livrat cu deteriorări sau dacă au primit un alt articol decât cel dorit. Mai mult, potrivit legislaţiei din România, orice client poate renunţa în termen de 10 zile la achiziţia online din orice motiv, singurele costuri care pot fi suportate de acesta fiind cheltuielile directe de returnare a produselor” , a declarat, pentru Capital, Cătălin Creţu, country manager pentru România al Visa Europe.