La Bancpost, cea mai mare creștere a fost înregistrată pe segmentul cardurilor de credit, în special datorită programelor de fidelizare introduse de bancă. Creșteri importante în 2012 au fost înregistrate și de cardurile pentru pensionari.
Segmentul cardurilor de debit a înregistrat o evoluție constantă pe parcursul anului 2012, în timp ce pentru cardurile de credit s-a înregistrat o creștere de aproximativ 8% de la începutul anului. Comparativ cu anul trecut, cardurile de credit au înregistrat o creștere de cel puțin 20% în termeni de utilizare de către consumatori, în timp ce numărul cardurilor emise a crescut cu aproximativ 10% de la începutul anului. “În principal, se observă aprecierea de către consumatori a programelor de tipul “rate fără dobândă” precum și a reducerilor specifice oferite în cadrul campaniilor de încurajare a utilizării cardurilor direct la comercianți. În ceea ce privește segmentul cardurilor de debit, am înregistrat creșteri de 35% pentru cele destinate pensionarilor și 40% pentru cardurile de debit”, au declarat reprezentanții Bancpost. Se observă astfel, o preferință a clienților pentru cardurile ce oferă beneficii directe, ce recompensează utilizarea produsului – rate fără dobândă, programe de loializare, asigurări, acceptare largă. Consumatorii români au devenit foarte pragmatici și realiști, urmărind în principiu recunoașterea imediată a loialității lor.