Pepsi dă 50 de milioane de dolari pentru cea mai frumoasă femeie din lume

Pepsi a solicitat-o pe Beyoncé pentru noua sa campanie publicitară. Vedeta, desemnată recent de revista americană People "cea mai frumoasă femeie din lume", va apărea într-un spot publicitar televizat, precum şi pe dozele de Pepsi în ediţie limitată.

Potrivit contractului de 50 de milioane de dolari, Pepsi va sponsoriza apariţia cântăreţei la SuperBowl 2013. Nu este prima colaborare între Beyoncé şi marca de băuturi răcoritoare, părţile lucrând împreună din 2001. "Ca femeie de afaceri, acest lucru îmi permite să lucrez cu o marcă din viaţa de zi cu zi fără să fac compromisuri şi fără să îmi sacrific cariera", spune cântăreaţa într-un comunicat.

Noua colaborare a declanşat o polemică pe internet, internauţii reproşându-i cântăreţei ipocrizia ţinând seama că nu cu multă vreme în urmă ea apărea alături de Michelle Obama în campania pentru combaterea obezităţii în rândurile tinerilor americani.
Beyoncé, desemnată de revista People "cea mai frumoasă femeie din lume"
Beyoncé Knowles a fost desemnată de revista americană People "cea mai frumoasă femeie din lume", succedând astfel cântăreţei Jennifer Lopez, aleasa de anul trecut. Pe locurile următoare s-au plasat Sofia Vergara, Charlize Theron, Lily Collins.