Pepsi duce războiul cu Coca-Cola la alt nivel

Compania PepsiCo îşi promovează, vara aceasta, băutura răcoritoare carbogazoasă cu acelaşi nume lovind în mascotele Coca-Cola: Moş Craciun şi urşii polari.

Campania Pepsi, denumită “Summer Time”, este creată de cei de la TBWA/Chiat/Day şi include două reclame. În prima dintre acestea Moş Craciun, care se află la o petrecere la piscină, merge la bar, dar nu comandă Coca-Cola, ci Pepsi pentru că spune el: “Sunt în vacanţă şi vrea să mă distreze un pic!”
În cea de a doua reclamă, urşii polari primesc o vizită de la rudele lor care îi invită la plajă. Unul dintre urşi, care ţine în mână o sticlă de Coca-Cola, renunţă la ea pentru o doză de Pepsi.
“Este în ordine ceea ce face Pepsi, să se joace cu cea mai cunoscută celebritate Coca-Cola, care este Moş Craciun”, a declarat Massimo d’Amore, CEO of PepsiCo Beverages America. “Consumatorii adoră bătălia care se dă între producătorii de cola”, a adăugat acesta.
PepsiCo a anunţat la începutul acestui an că va mări bugetul de marketing pentru băuturile carbogazoase cu 30%, după ce Diet Coke a depăşit Pepsi în termeni de vânzări, în 2010.
<iframe width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/J8jmSdO20_s" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/if_V648W00k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>