PepsiCo a anunțat că va lansa o linie de telefoane mobile și accesorii pe piața din China, dar nu va produce telefoanele ci doar le va vinde sub brandul propriu.
Producătorul de băuturi răcoritoare PepsiCo a anunţat luni că lucrează cu un partener pentru a lansa o linie de telefoane mobile şi accesorii în China în următoarele luni, transmite Reuters.
Un purtător de cuvânt a precizat însă că PepsiCo nu intenţionează să intre pe piaţa operaţiunilor de producţie a telefoanelor mobile. 'Disponibil doar în China, acest efort este similar cu cel al altor produse sub licenţa Pepsi lansate recent la nivel global care includ articole de îmbrăcăminte şi accesorii', a spus purtătorul de cuvânt. Aceasta nu a dezvăluit identitatea partenerului cu care va lucra Pepsi şi nici alte detalii cu privire la viitorul telefon.
Portalul de Internet Mobipicker a fost primul care a dezvăluit că PepsiCo va lansa un smartphone, denumit Pepsi P1, în data de 20 octombrie. Potrivit Mobipicker viitorul telefon va avea un display de 5,5 inch, o cameră frontală de 5 megapixeli şi una dorsală de 13 megapixeli, un procesor de 1,7 GHz şi un spaţiu de stocare de 16GB.
PepsiCo are o gamă variantă de licenţe în mai multe categorii de produse. Anul trecut, compania a încheiat parteneriate cu producătorul danez de echipamente stereo şi TV Bang & Olufsen precum şi cu producătorul italian de încălţăminte Del Toro pentru o gamă de produse destinate campaniei sale pe segmentul fotbalului.
În România, Pepsi este reprezentată de Pepsi Americas, care a intrat pe piaţa locală prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul îmbuteliator local al băuturilor PepsiCo, pe care l-a integrat în anul 2006. Compania este, în prezent, al doilea mare jucător de piaţa locală de soft drinks. AGERPRES