Producatorul de bauturi racoritoare PepsiCo a anuntat ca va investi 1,2 miliarde de dolari intr-un amplu proces de rebranding, care se va axa in primul rand pe schimbarea bine cunoscutului logo.

Noul logo Pepsi va portretiza emotii si va fi lansat pe ambalajele Pepsi, Diet Pepsi si Pepsi Max. Fiecare bautura va avea desenat pe ambalaj un alt „portret”, de la zambet, la hohot de ras. Si fondul asociat logo-ului va fi schimbat. Logo-ul actual al bauturilor Pepsi dateaza din 1951.

Pe langa inlocuirea logo-ului Pepsi, compania are in plan sa aduca scimbari de imagine si pentru alte branduri cum ar fi Tropicana sau Mountain Dew.

PepsiCo a anuntat in urma cu o saptamana ca va concedia 3.300 de angajati la nivel global pe fondul scaderii cu 9,5% a profitului in cel de-al treilea trimestru. De asemenea, compania va inchide si sase fabrici.

In cel de-al treilea trimestru al anului in curs compania a inregistrat un profit net de 1,58 miliarde de dolari, in scadere cu 9,5% fata de perioada similara a anului trecut cand a inregistrat 1,74 miliarde de dolari. Veniturile companiei au crescut insa la 11,24 miliarde dolari.

Sursa: mad.co.uk