“Adrenaline vine să completeze portofoliul PepsiCo de băuturi răcoritoare în România, care acoperă în acest moment toate segmentele: băuturi carbonatate tip cola şi cu suc de fructe, băuturi necarbonatate cu conţinut de fruct (juice, nectar & still drinks), apă, ice tea, băuturi sportive şi acum şi segmentul de băuturi energizante”, spune Jeanina David, Brand Manager CSD Flavors.
Compania americană PepsiCo, care deţine pe piaţa locală afacerea de îmbuteliere a băuturilor Pepsi şi producătorul de snacks-uri Star Foods, a realizat, în 2010, o cifră de afaceri de aproximativ 200 de milioane de euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
Piaţa energizantelor a fost deschisă în România de Red Bull în 1996 (distribuit atunci de BDG). Primul lui competitor puternic a venit abia după cinci ani: e vorba de Burn, marcă a Coca-Cola (România fiind cea de-a patra piaţă a Burn, după Noua Zeelandă, Australia şi Anglia). Dar Adrenaline se mai luptă acum pe piaţă şi cu autohtonul Rienergy (European Drinks) sau cu Hell (Candy Globe).