Producătorul sucurilor Tropicana şi Mountain Dew a anunţat o creştere uşoară a vânzărilor, la 19,53 miliarde de dolari, în ultimele trei luni din 2017, în timp ce analiştii intervievaţi de Reuters se aşteptau la 19,39 miliarde de dolari. 

Totuşi, PepsiCo a înregistrat o pierdere netă de 710 milioane de dolari sau 0,50 dolari per titlu, comparativ cu un profit de 1,40 miliarde de dolari sau 0,97 dolari per tilu în urmă cu un an, reflectând o taxă excepţională de 2,5 miliarde de dolari legată de noile reglementări fiscale din SUA 

Compania a majorat dividendele anuale cu 15%. 

Produsele PepsiCo sunt disponibile în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume. 

În România, Pepsi este reprezentată de Pepsi Americas, care a intrat pe piaţa locală prin preluarea Quadrant-Amroq Beverages, fostul îmbuteliator local al băuturilor PepsiCo, pe care l-a integrat în anul 2006. Compania este, în prezent, al doilea mare jucător de piaţa locală de soft drinks.

AGERPRES