Succes pentru Danone în colectarea unui număr record de ambalaje
Această inițiativă a avut loc în toate magazinele PENNY din țară, iar succesul înregistrat în anul 2023 a determinat Danone și PENNY să prelungească campania până la finalul lunii februarie 2024.
Campania, inițiată în 2019, marchează un angajament continuu pentru sustenabilitate, având ca obiectiv creșterea conștientizării cu privire la necesitatea adoptării unui comportament responsabil față de mediul înconjurător.
Pe parcursul întregului an, consumatorii au avut oportunitatea de a aduce ambalaje ale produselor ce conțin marca Tetra Pak și de a le depune la casele de marcat din toate magazinele PENNY la nivel național. În schimbul a 5 ambalaje de tip Tetra Pak, clienții au beneficiat de un produs Activia de băut gratuit.
Datorită compoziției materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate. Ele contribuie la recuperarea fibrelor din materiile prime din care sunt construite. Aceste fibre sunt reintroduse în circuitul economic, susținând fabricarea de noi produse.
În anul 2021, Danone România a alocat o investiție de 4 milioane de euro în echipamente Tetra Pak. Ele sunt destinate producției de iaurturi din gamele Danone, Activia și Danonino de băut. Notabil, aceste ambalaje sunt realizate în proporție de 93% din plante, subliniind angajamentul companiei față de sustenabilitate și responsabilitate ambientală.
Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996, iar la 3 ani după modernizarea și retehnologizarea acesteia, au fost produse primele iaurturi Danone în România.
În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 13 piețe europene.
Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte, din care aproximativ 90% este lapte românesc. Numai anul trecut, compania a colectat lapte proaspăt de la 22 de ferme mari si peste 220 de gospodari.
Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete, produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa).