Antena 1 a reușit ieri să se apropie periculos de mult de liderul detașat al audiențelor din România, PRO TV. Serialul difuzat este o amenințare.
PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 5,5%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit 5,3%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 3,1% din spectatorii din această categorie de vârstă.
Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat episodul doi al noului sezon din Visuri la Cheie, fără actorul Dragoş Bucur, în timp ce la Antena 1 rula un nou episod din serialul românesc Fructul Oprit, iar la Kanad D era deja celebra emisiune Exatlon.
Dintre televiziunile de ştiri Realitatea TV a performat cel mai bine având o cotă de 0,8% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani. Pe locul doi au fost, la egalitate, Digi 24 și Antena 3 cu câte 0,5% fiecare. Locul trei a fost ocupat de B1 TV și România TV cu câte 0,3% fiecare.
La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 2,5%, Antena 1 – 1,9%, iar Kanal D – 1%.