Lanţul de magazine Textura Interiors, specializat în decoraţiuni interioare, se extinde în franciză. Pentru deschiderea unui magazin, partenerul francizat trebuie să investească iniţial 150.000 de euro. Taxa de intrare în reţea este de 15.000 de euro.
Istoria primului lanţ de textile din Spania începe cu mai bine de 25 de ani în urmă, când compania Textura Interiors deschide primul său magazin în Barcelona. Ca urmare a succesului înregistrat de această unitate, pe teritoriul Spaniei au fost inaugurate noi investiţii, într-o perioadă scurtă de timp. Începând cu 1997, se lansează şi proiectul de franciză Textura Interiors.
În prezent, firma spaniolă deţine 64 de magazine proprii şi 36 care operează în sistem de franciză în Spania, Republica Dominicană, Chile, Andorra, Emiratele Arabe Unite şi Arabia Saudită.
Produsele companiei Textura Interiors se adresează femeilor cu vârste cuprinse între 25 şi 60 de ani, cu venituri medii şi mari, independente, care doresc să-şi decoreze casele într-o manieră sofisticată. Lanţul de magazine oferă de la perne decorative, aşternuturi de pat şi pilote până la halate şi prosoape de baie.
Odată cu expansiunea pe plan internaţional şi pentru a acoperi o gamă cât mai variată de textile, Textura Interiors a lansat şi linia Textura Baby, care se adresează copiilor.
Textura Interiors recomandă amplasarea unităţilor în centrele comerciale din marile oraşe pe o suprafaţă de aproximativ 150-180 de metri pătraţi. Din punct de vedere financiar, deschiderea unei unităţi Textura Interiors presupune, pentru viitorul partener francizat, o investiţie iniţială totală de aproximativ 150.000 de euro, din care taxa de intrare în reţeaua de franciză reprezentă 15.000 de euro. La acestea se adaugă costurile de start-up: amenajarea spaţiului, mobilierul şi stocul iniţial de marfă (garantat printr-o scrisoare de garanţie bancară). Francizorul Textura Interiors oferă viitorului partener francizat şi personalului său angajat o perioadă de de pregătire de trei săptămâni, anterior campaniei de lansare a noii unităţi Textura Interiors, pentru o bună cunoaştere a produselor şi deprindere a tehnicilor de vânzare a acestora.