Marca super-premium din portofoliul international al SABMiller si-a lansat in Romania noua campanie de comunicare globala, Calendario Peroni, o productie de peste 50 milioane dolari, informeaza un comunicat remis redactiei. Incepand cu luna decembrie 2007, Calendario Peroni va rula la nivel national pe toate canalele media. Campania a fost lansata in Africa de Sud pe 15 noiembrie, iar Romania este prima tara care prezinta Calendario Peroni dupa lansarea internationala. Campania va rul
Marca super-premium din portofoliul international
al SABMiller si-a lansat in Romania noua campanie de comunicare globala, Calendario
Peroni, o productie de peste 50 milioane dolari, informeaza un comunicat remis
redactiei. Incepand cu luna decembrie 2007, Calendario Peroni va rula la nivel national pe toate canalele media.
Campania a fost lansata in Africa de Sud pe 15 noiembrie, iar Romania este prima tara
care prezinta Calendario Peroni dupa lansarea internationala. Campania va rula in decursul anului urmator in
toate cele 12 tari in care este prezenta marca.
Peroni Nastro Azzurro este o marca internationala
din portofoliul SABMiller prezenta acum in Australia, India, Africa de Sud, Marea
Britanie, Statele Unite, Columbia, Franta, Peru, Polonia, Romania, Puerto Rico,
Japonia si, desigur, in tara de origine, Italia. SABMiller este unul dintre cei mai mari
producatori de bere din lume, cu participatii in companii de fabricare a berii si
contracte de distributie in peste 60 de tari de pe sase continente. In anul
financiar incheiat la 31 martie 2007, grupul a raportat un profit brut ajustat
de 3,1 miliarde de dolari si o cifra de afaceri de 18,6 miliarde de dolari.
Sursa: Mercury 360
Data: 5 Decembrie 2007